Selfie Tag | Pierwszy Post

października 08, 2016



Witam wszystkich z kosmosu i z poza. Kobiet i mężczyzn, dziewczyn i chłopców, uczących się i pracujących, zabawnych i poważnych (wątpię, by oni czytali blogi) W moim pierwszym poście na tym blogu. Raczej pierwszym w życiu! No, ale kiedyś trzeba zacząć.
Mam na imię Marika. Mój kochany pies to Jack Russel Terrier o imieniu Jackie (jak ja na to wpadłam?), który teraz nie daje mi w spokoju pisać tylko przynosi zabawkę i pcha mi się na kolana. Uwielbiam oglądać filmy i czytać książki co za tym idzie interesuje się pisaniem, chociaż z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy językowe! Kocham robić zdjęcia. Przywłaszczyłam sobie canona taty i tak zaczęła się moja przygoda z fotografią. Myślę, że to tyle o mnie… Żartowałam! To mój pierwszy post i chcę żebyście mogli mnie poznać i dali mi szansę zanim wyłączycie tego bloga! Może to nie oryginalny pomysł, ale pomocny. Dlatego robię selfie tag. Zapraszam!

1.Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Dużo osób komplementuje moje blond włosy. Mnie się szczególnie nie podobają. Według mnie mogłyby być bardziej gęste. Więc chyba wybiorę usta. Mój przyjaciel ostatnio powiedział, że mam ładny uśmiech. Więc mogę je zaliczyć. ;)

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi, to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Wysypy Bora Bora. Chyba nie muszę nic dodawać. Lub Włochy, od bardzo dawna chciałam odwiedzić ten kraj i mam nadzieję, że mi się to uda.

fot: google grafika


3. Co potrzebujesz, żeby poczuć się lepiej kiedy jesteś chory?
Poza tonami lekarstw? Moja mama jest pielęgniarką, zawsze wie jak o mnie zadbać. Oczywiście mi w chorobie zawsze towarzyszy herbata (bardzo dużo herbaty), koc i komputer. Wiem, że w tym czasie nie powinno się używać elektroniki, ale nie daję rady czytać książek, a nienawidzę leżeć bezczynnie.



4. Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?
Sama należę do "młodzieży" (nie znoszę tego słowa) więc trochę głupio dawać rady rówieśnikom. Wiadomo co powie większość osób: Nie palcie, nie pijcie, uczcie się, ale to oczywistość. Ja i tak uważam, że to wasze życie i zrobcie co chcecie. Ale nie musicie zatruwać środowiska! Więc tak, moją poradą jest dbanie o naszą planetę. 

5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś w poprzednim wcieleniu?
Tak proste pytanie, a trudno mi odpowiedzieć. Kiedyś powiedziałabym, że psem, bo je uwielbiam. Jednak patrząc na Jackiego, nie koniecznie. Pół doby śpi, a kolejne pół biega! Kocham morze, więc mogłabym być rybą, ale one są ohydne. Wybieram delfina! Są miłe, ratują ludzi i można z nimi tańczyć!… nie żartuje.


6. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, co byś zmieniła?
Nic. Wszystkie błędy i sukcesy doprowadziły mnie do tego kim jestem. Chociaż bardzo chciałabym powtórzyć miniony rok i naprawić kilka rzeczy.

7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
W weekendy lubię gotować. Robię to  prawie codziennie, ale wtedy mam więcej czasu, by bardziej wykazać się w kuchni. Oglądam też filmy lub czytam książki. W ładną pogodę chodzę na spacery lub spotykam się z przyjaciółmi.

8. Co cię denerwuje w miejscu gdzie pracujesz?
Nie pracuję jak można się już domyśleć. W szkole irytuje mnie to, że wymagają byś był dobry we wszystkim. Przecież nie masz prawa mieć wad i własnego życia. 

9. Nie mogę żyć bez…
Książek, śmiechu, masła orzechowego i aparatu.

10. Gdybyś mógł mieć super moc to jaka to by była?
Zawsze podziwiałam mojego ulubionego superbohatera- Batmana. Nie ma żadnych nadludzkich zdolności, a niesamowitą inteligencję i… kilka milionów na broń, odrzutowce i tak dalej, ale pomińmy to. Jednak moc teleportacji to coś niesamowitego, jeśli można też teleportować kogoś ze sobą. Bez problemu mogłabym spełnić marzenie z punktu 2. ;)



To już wszystkie pytania. Ten smutny moment początkującego blogera, kiedy nie ma kogo otagować. Więc zapraszam wszystkich do jego wykonania!





Marika x

You Might Also Like

4 komentarze

Dziękuję za komentarze, które są dla mnie największą motywacją.
Śmiało wstawiajcie link do siebie, chętnie odwiedzam.
Miłego dnia