Prezenty mikołajkowe z DDOB i DaWanda

listopada 19, 2016



Biorę udział w konkursie dla blogerów zorganizowanym przez DDOB i DaWanda. Szczerze, moje szanse na wygraną są raczej marne, ale zawsze warto spróbować! Konkurs polega na tym , by z tego sklepu wybrać 1 prezent dla siebie i 4 dla swoich najbliższych. Więcej szczegółów znajdziesz: tutaj.
Jeśli masz ochotę pomóc mi wygrać musisz:



1. Mieć konto na platformie DDOB (można się zarejestrować przez Facebooka, Instagrama lub po prostu przez e-mail)
2. Wejść w mój profil: marikamarikass
3. Doceń mój wpis klikając strzałkę w górę.
4. To wszystko! Z góry dziękuję za każdy głos.

Jeśli jesteście zainteresowani co wybrałam, zapraszam do dalszego czytania!

1. Pierwszą rzeczą jaka wpadła mi w oko po wejściu na sklep internetowy, był właśnie ten psi pluszak. Mój brat uwielbia mopsy. Myślę, że bardzo by się ucieszył z takiego prezentu.

link

2. To jeden z trzech prezentów jakimi obdarowałabym swoją mamę. Nie podoba jej się fakt, że w domu nie mamy obrazów. Ten, który wybrałam jest cudowny i oryginalny.

link
3. To kolejne prezenty, jakie chciałabym jej dać, ponieważ lubi ozdoby świąteczne i nawet jedną już kupiła mimo, że jest połowa listopada!

link

link

4. Te pierścionki podaruje swoim przyjaciółkom. Jedna z nich to miłośniczka jedzenia, jak się można domyśleć.

link
link


5. No i na koniec, wybrałam dla siebie poketową koszulkę. Już od dawna chciałam ją mieć, a teraz jest okazja więc z niej skorzystam.

link

Jak podobają się wam moje wyimaginowane zakupy? Jeśli jesteś blogerem również możesz wziąć udział w konkursie! Nawet jeśli nie wygram, to i tak przyjemnie mi się wybierało produkty i jest to również fajny pomysł na post!

Marika x 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Za mopsika daję łapkę w górę :D
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zagłosowałam! Powodzenia :)
    https://natalia-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy byś wybrała! Powodzenia w konkursie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Psi pluszaczek jest świetny ^^ Życzę powodzenia w konkursie!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mi się podoba :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wszystko, co jest związane z mopsami, jest dla mnie absolutnie bezbłędne. Nawet gdy mają taką smutną minę, są niesamowicie urocze.
    O, pieseł w kieszonce - wiadomo, co pokazuje pod tą warstewką materiału :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Mops jest cudowny! Poza tym często robię zakupy na dawandzie :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mopsik jest przesłodki :D Koszulka z piesełem również wymiata :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Mopsik i koszulka, sama bym takie chciała! Już oddaję głos na DDOB :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę mopsik wzbudził duże zainteresowanie! Dziękuję! 🌷

      Usuń
  9. Powodzenia♥ Też jestem miłośniczką jedzenia, haha c:
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się domyśleć po nazwie bloga! 🍧 Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  10. Powodzenia w konkursie!
    Świetne prezenty, zwłaszcza obraz, który jest bardzo inspirujący :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, które są dla mnie największą motywacją. Jesteście świetni!
Śmiało wstawiajcie link do siebie, chętnie odwiedzam.
Zgadzam się na wspólną obserwację, jeśli dany blog mi się spodoba.
Miłego dnia💓