Moja Playlista #1

marca 15, 2017

Z jednej strony mam duże wymagania co do muzyki. Z drugiej lubię czasem posłuchać niezobowiązującego popu. Jednak jeśli mam podać jakiego gatunku słucham, nie jestem w stanie go określić. Pozycje poniżej są odpowiedzią. Kocham muzykę soundtrackową, klasyczną, niezależną. Uwielbiam ukulele, covery i przede wszystkim czyste głosy, niepozmieniane w studiu muzycznym na coś totalnie sztucznego z powtarzającym się bitem w tle. Nie mówię, że to coś złego, sama czasem słucham tego typu muzyki. Miło się przy czymś takim chwilowo rozerwać. Po prostu co za dużo to niezdrowo. Zapraszam na moją pierwszą playlistę składającą się z 10 piosenek. Planuję zrobić ich więcej. Kolejność utworów jest przypadkowa:


1. Aurora- Warrior



Uwielbiam Aurorę. Oprócz tego polecam "Runaway", "Running With The Wolves" i "Lucky". Jej muzyka, styl, głos to arcydzieło. Potrafi mnie to uspokoić, a zarazem pobudzić. Mieszanka idealna.

2. Borns- Electric Love



Wspomniałam już o tej piosence w Ulubieńcach. Robiła wtedy na mnie ogromne wrażenie, jednak przesłuchałam ją zdecydowanie zbyt dużą ilość razy. Mam nadzieję, że jeszcze komuś się spodoba chociaż w połowie tak bardzo jak mi. Oprócz tego bardzo lubię też "American Money".

3. Lana Del Rey- Love



Jest ktoś kto nie lubi Lany? Chociaż w najmniejszym stopniu? Ten utwór szczególnie przypadł mi do gustu. Chilloutowy i subtelny jak sama Lana, nic dodać, nic ująć.

4. Ed Sheeran- Nancy Mulligan



Ej, to Ed Sheeran. Czy tu potrzebne są wyjaśnienia? Oczywiście polubiłam wszystkie utwory z jego najnowszej płyty i nie uważam, że akurat ta piosenka jest najlepsza, ale jedna z moich najbardziej uwielbianych. "Shape of You" słyszałam już tyle razy, że gruntem rzeczy musiała mi się w końcu znudzić, ale to wciąż dobra piosenka!

5. Emma Stone- Fools Who Dream



Absolutnie kocham cały soundtrack z tego filmu. "City Of Stars" również skradło moje serce. Jednak to scena z tą piosenką wzruszyła mnie prawie do łez. Wielu ją krytykuję, a że to głos Emmy nie jest idealny, nadaje się ona tylko do grania w filmach i tak dalej. Według mnie w tym jest całe piękno. Po za tym tekst! Jest mi tak bliski i się z nim utożsamiam jak i z całym filmem.

6. Gabriel Vitel- Feeling Better



Ta piosenka jest niemal ideałem. (oczywiście w moim mniemaniu😉)

7. The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This




Nie szaleje za tym, ale naprawdę przyjemnie się słucha. W końcu w tekście jest słowo "Batman". What could go wrong? No i przecież to kochany Coldplay z chwytliwym bitem.

8. Noora Saetre- More Than Words


Jest to cover piosenki z serialu Skam (klik). Jedna z głównych bohaterek zaskoczyła widzów swoim uroczym głosem w pewnej scenie.

9. Miss E - Hummingbird




Pierwszy raz ją usłyszałam w serialu "Orange is The New Black". Została użyta w takiej scenie, w taki sposób, że nie mogłam jej nie pokochać.

10. The Him - Feels Like Home (feat. Son Mieux)




Na koniec coś luźniejszego. "Feels Like Home"- dosłownie.

Jak podobała Ci się moja playlista? Jakaś piosenka przypadła Ci do gustu? Chciałabyś/chciałbyś, bym opublikowała 2 część? Podziel się tym w komentarzu!

Muzycznego wieczoru,

Marika xx

Instagram: marikamarikass
Facebook: marikamarikass



You Might Also Like

8 komentarze

  1. A ja to w sumie zbytnio wymagająca do muzyki nie jestem i słucham tego, co wpadnie mi w ucho :) Aż się zdziwiłam, że chyba żadnej z podanych przez ciebie piosenek nie znam!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega spodobały mi się piosenki pod numerkami 6 i 10 :) Bardzo fajnie jakbyś zrobiła 2 część!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna playlista, większość znam i również uwielbiam. :) Jestem bardzo wymagającym słuchaczem, nie lubię pierwszych lepszych nut krzywo splecionych w marną potupankę. Muzyka musi mieć klasę i przekaz by była wartościowa, a większość z tych utworów według mnie ją posiada :)Do tego jestem szaloną fanką Lany!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/03/wyzsze-wyksztacenie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozycję numer 7 ostatnio maltretuję ;)
    Również uwielbiam ukulele ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio ciagle słucham eda

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna playlista! Aurora *_* I LaLaLand :D Kocham, po premierze filmu nie mogłam się od niego oderwać ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, które są dla mnie największą motywacją.
Śmiało wstawiajcie link do siebie, chętnie odwiedzam.
Miłego dnia