Premiery filmowe na które czekam w 2017 roku

marca 11, 2017

Jestem chyba ostatnią osobą, która robi tego typu post. Często się spóźniam. Jednak zależało mi na opublikowaniu go więc oto i jest. Premiery filmowe na które czekam w 2017. Tak w ramach wyjaśnień: niektóre z tych filmów miały już swoją premierę, po prostu ich nie obejrzałam i czekam, aż będę mogła to zrobić. Zapraszam!

1. Piękna i Bestia

źr
Uwielbiam bajki Disneya. W dzieciństwie oglądałam je nałogowo, a to jest jedna z moich ulubionych. Jestem szalenie ciekawa jak wyszło im to w wersji filmowej, odświeżonej z cudowną Emmą Watson. Po zwiastunie widać stworzony przez twórców magiczny klimat z genialną muzyką w tle.

2. Pitch Perfect 3

źr
Dochodzą do mnie informacje, że ma dojść do stworzenia 3 części, ale potwierdzenia oficjalnej premiery nigdzie nie znalazłam. Jednak mam nadzieję, że będzie miała miejsce, bo uwielbiam 2 poprzednie części i z niecierpliwością wyczekuje kolejnych losów tych wariatek. Naprawdę zachęcam do zapoznania się z tą produkcją!
EDIT: Jest potwierdzenie i dowiedziałam się, że w 3 części w obsadzie znajdzie się Ruby Rose! Can't wait.

3. Lego Batman

źr
Mój młodszy brat już był na tej animacji, bo premiera była niedawno. Ja jednak wybrałam się na seans z przyjaciółką na "La La Land". (mam nadzieję, że napiszę recenzje tego genialnego musicalu). Więc za bardzo nie mogę się tu wypowiedzieć, ale zapytałam się brata co o tym sądzi. Powiedział, że zajebiste, więc już chyba nic nie trzeba dodawać.

4. Wonder Woman

źr
Nie mogę się doczekać aż zapoznam się bardziej szczegółowo z losami Wonder Women. Płeć piękna w końcu zobaczy tą świetną, kobiecą superbohaterkę na dużym ekranie, który będzie poświęcony głównie jej. Chociaż reszta pewnie również nie narzeka. 😉 Zapowiada się dobrze, oby tego nie skiepścili, bo DC ostatnio ma chyba jakiś fun z niszczenia dobrych historii.

5. Logan

źr
Uwielbiam serie o X-menach, a Logan to zdecydowanie postać warta większej uwagi. Fabuła opowiada o Wolverinie pomagającemu małej dziewczynce, która odkrywa w sobie moce podobne do jego własnych. No czekam z niecierpliwością i oczekuje niezłego kopa ekscytującej akcji.

6. Strażnicy Galaktyki 2

źr
Pamiętam, że pierwsza część mi się podobała. Szału nie było, ale bardzo przyjemnie ogląda się taką niezobowiązującą galaktyczną historię walki ze złem. Kto wie może druga część przegoni pierwszą i będzie to coś więcej.

7. Liga Sprawiedliwości

źr
Nigdy nie przegapię okazji, żeby zobaczyć Batmana na dużym ekranie. Tym razem też nie odpuszczę. Mam nadzieję, że ten film choć trochę zrekompensuje mi nieudaną produkcję "Batman vs Superman". Zobaczmy czy ekipa stworzona z Batmana, Wonder Woman, Aquamana, Cyborga i Flasha da radę uratować naszą planetę.

8. Piraci z Karaibów Zemsta Salazara

źr
Wstyd się przyznać, ale nie oglądałam wszystkich części piratów. Jednak pewnie mało kto nie wyczekuje Johnnego Deppa na dużym ekranie. Nowym zadaniem Sparrowa jest zdobycie Trójzęba Posejdona, który daje możliwość władania nad morzami.

9. Był sobie pies.

źr
Już się raczej nie wybiorę na ten film do kina, ale mam nadzieję, że będę miała okazję go obejrzeć. Jestem to raczej produkcja dla młodszych odbiorców, jednak małe dziecko którym na zawsze będę nie może się doczekać, by poznać wzruszającą historię Bailego. Kto nie jest ciekawy co siedzi w głowie naszym pupilom. Taka ciekawostka- pana psa gra K.J Apa czyli aktor, który się wciela w główną rolę w bardzo teraz popularnym serialu- Riverdale.

10. Valerian i Miasto Tysiąca Planet.

źr
Kolejny film w którym zobaczymy Carę Delevigne. Zapowiada się ciekawie, ale bardzo się tą produkcją nie jaram. Bohaterowie mają do wykonania misję w Mieście Tysiąca Planet. Jest to ekranizacja bardzo popularnego komiksu. Kto wie może mieszanka galaktycznej walki ze złem, ciekawymi stworami z różnych planet, strzelającymi laserami z urodą Cary będzie spektakularna. Jednak jak zobaczyłam Rihanne w zwiastunie szczena opadła.

Daj znać jak podobał Ci się post! Na jaką premierę Ty najbardziej czekasz w 2017? Daj znać w komentarzu!

Marika xx 

Instagram: marikamarikass
Facebook: marikamarikass

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Piratów z Karaibów pewnie z przyzwyczajenia obejrzę, bo wszystkie części widziałam i w sumie lubię tą serię, chociaż im dalej tym gorzej. ;) ale na pewno chcę zobaczyć Piękną i Bestię, bo wersja aktorska baaaardzo mnie ciekawi. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie film pitch perfect ..musze to zobaczyć! Polecam Ci był sobie pies ..sama płakałam w kinie jak bóbr ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na Piękną i Bestie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie czekam na "Piękna i Bestia", nie mogę się doczekać ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam na "Piękną i Bestię", ale szum wokół tej produkcji i reklamy odebrały mi chęć pójścia do kina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i Bestia - wyczekuje całym sercem. Jeszcze tylko 4 dni i mogę zasiąść na fotelu kinowym! <3
    Dużo superbohaterów i superbohaterek u ciebie się przewija - w sumie u mnie też - przecież są ładni, zawsze coś ciekawego się u nich dzieje, więc czemu nie :)
    Miłego oglądania kolejnych nowości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na "Piratów z Karaibów" (po średniej czwartej części oczekuję czegoś lepszego) i na ósmy epizod "Gwiezdnych Wojen" (na nich pewnie się poryczę jak bóbr ze względu na Carrie Fisher :/
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałem Piękna i Bestia z klasą w kinie i było super! Faktycznie Emma Watson była piękna jak z nazwy wskazuje xD Lego Batman też jak w poście powiedziałaś :D a Był Sobie Pies piękne i wzruszające płakałem na nim 2 razy chociaż jak patrzałem na innych to też płakali polecam! Mariko Marikas xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyna interesuje się Marvelem ? WoW

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo ciekawych komentarzy zauważyłem pod tym wątkiem. Myślę że każdy komentarz jest przemyślany przed napisaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, które są dla mnie największą motywacją.
Śmiało wstawiajcie link do siebie, chętnie odwiedzam.
Miłego dnia