Home Sweet Home

grudnia 27, 2016

Cześć! Biorę udział w akcji organizowanej przez Kasię z bloga eternal&classy style. Polega ona na pokazaniu zdjęć o tematyce "Home Sweet Home". Oprócz trzymania się tego motywu i braniu pod uwagę świątecznego klimatu mamy tu pełną dowolność i swobodę. Zapraszam na moją interpretację tego pomysłu!










Więcej o Obcej: klik


Jestem szczęśliwa, że mogłam wziąć udział w takiej akcji, bardzo podobał mi się ten pomysł, świetnie bawiłam się w realizowaniu go i był dla mnie motywacją do zrobienia nowych zdjęć. Pozdrawiam Kasię i jeszcze raz zapraszam na jej bloga! 😄

Daj znać jak podobał Ci się post!

Więcej zdjęć znajdziesz tutaj:
Instagram: marikamarikass 

Marika xx

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, idealnie nadają się do tematu tej akcji :) Cudowny piesek! *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciekawy ten pomysł, a Ty bardzo kreatywnie podeszłaś do wypełniania tego zadania. ;)
    Zdjęcia wyszły po prostu świetnie, mega profesjonalnie, doskonale uchwycone detale. Masz też ładny sweterek.
    Poza tym życzę Ci doskonałej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam,
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju jakie to miłe😍 Bardzo dziękuję! Szczęśliwego Nowego Roku!🎉

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia i również bardzo miłe słowa na moim blogu!
      Też już obserwuję. :D

      Usuń
  3. Ja bym do wszystkich tych zdjęć, dodała zdjęcie z parującą herbatą <3 nie wiem czemu, ale jest to dla mnie idealny wyznacznik domu :) Zazdroszczę tych zdjęć na łóżkiem, zawsze coś takiego mi się podobało, może jak ich trochę nazbieram sama takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dzięki za udział! Post zaktualizowany już się u mnie pojawił! :))
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja! Ale się cieszę, że odkryłam Twojego bloga:) na pewno będę częściej tutaj zaglądać. Kasia miała rację makijaż piękny. Napisz kochana jakich cieni użyłaś? pzdr :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję😄 Jeśli chodzi o cienie to nic nadzwyczajnego, nie jestem specjalistką od makijażu. Cienie Smoky Marron Glace E4 z loreala'a. 😉

      Usuń
  6. Miałaś bardzo fajny pomysł na zrealizowanie tego posta ;)
    Widać że każde ze zdjęć jest dopracowane!
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku 💕
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia są cudowne!!! A makijaż w 100% w moim stylu
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, dobra inspiracja i mała zachęta do zrobienia samemu takich zdjęć :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna interpretacja! Podoba mi się to jak podeszłaś do tematu bo wyszło cudownie i kreatywnie! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo klimatyczne zdjęcia ;) super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wpis!Jestem zakochana w wystroju twojego pokoju.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia ;) Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne zdjęcia, i słodki psiak ;)
    najlepszego w nowym roku.

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, które są dla mnie największą motywacją. Jesteście świetni!
Śmiało wstawiajcie link do siebie, chętnie odwiedzam.
Zgadzam się na wspólną obserwację, jeśli dany blog mi się spodoba.
Miłego dnia💓