Hello 2017 | Podsumowanie fotograficzne

stycznia 08, 2017



Nowy rok wiąże się z różnymi przemyśleniami, planami, celami i marzeniami. Czy jest to coś złego? Wiele osób uważa Sylwestra za sztuczną i wymuszoną imprezę. Ja nie podzielam ich zdania. Przecież to nie tylko przelane procenty, kac i pustka w głowie następnego dnia. Nowy rok jest symbolem nowego początku, wręcz nowego życia. Jest pewną motywacją, niestety czasem krótkotrwałą.

Chociaż nie czuję się nowa, inna, odmieniona dokładnie o 00.00 tego dnia. Jednak często w okresie tego czasu mam różne przemyślenia i refleksje. Jak prawie każdy z nas.
Moje cele pewnie wiele nie różnią się od tych, która posiada połowa planety takie jak:
Być zorganizowanym. Poprawić oceny. Wcześniej chodzić spać. Wrócić do w miarę regularnych treningów.

Przedstawię wam kilka z tych bardziej indywidualnych.
Robić jak najwięcej zdjęć i poszerzać swoją wiedzę w dziedzinie fotografii. Pisać więcej. Czytać więcej (czekają na mnie 8 grubych tomów mojej miłości- Outlandera). Zrobić sobie percing, a dokładnie- helixa (ucho już przekute😄). Częściej odwiedzać blogi komentujących osób. Zawsze źle się z tym czuję, kiedy tego nie robię dodając nowy post. Poświęcić czas na rozbudowę i dopracowanie bloga- głównie pod względem treści. Rozwinąć umiejętności taneczne na dancehallu. Może wrócić do pisania pamiętnika?

Tak najbardziej to chcę czuć się spełniona. Mieć świadomość, że dałam z siebie tyle ile tylko mogłam. Poświęcić czas na to co zaowocuje w przyszłości. Ten rok nie musi być najlepszy, czy najgorszy. Ma być po prostu dobry.

PODSUMOWANIE FOTOGRAFICZNE ROKU 2016


































































Jestem zadowolona z moich tegorocznych prac 😄. Daj znać jak podobał Ci się post! Jaki masz stosunek do postanowień noworocznych? Podziel się nimi!

Marika xx

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Super zdjęcia, niektóre znajome mi ze starszych postów :D Mam nadzieję, że ten rok tak jak napisałaś nie musi być najlepszy ale aby był dobry :)

    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w spełnianiu postanowień! Świetne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczne zdjęcia , masz ogromny talent :) Powodzenia w spełnieniu wszystkich postanowień noworocznych , całusy ☻
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam inne postanowienia.Super że Luluś był

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uważam, że ludzie potrzebują mieć okazję do zmian. Wiele z nas nie może wejść w "nowy tryb życia" kiedy po prostu nie zacznie się nowy tydzień, miesiąc, czy właśnie rok. A przecież powinno być całkowicie inaczej! Powinniśmy zmieniać się kiedy tylko nastąpi potrzeba, nie czekając na żadne szczególne wydarzenie.
    Cudowne zdjęcia, uwielbiam przeglądać takie podsumowania i myślę, że dla ciebie to duże wspomnienia.
    Trzymaj się cieplutko♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych zdjęciach uliczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia. Masz z czego być dumna :D
    zapraszam do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z króliczkiem skradło moje serce <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, które są dla mnie największą motywacją.
Śmiało wstawiajcie link do siebie, chętnie odwiedzam.
Miłego dnia