Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes

listopada 09, 2016



Na pewno wiele osób kojarzy ten tytuł z kin, bo miał również ŚWIETNĄ ekranizację. No i oczywiście  cudowną obsadę. Kto nie kocha Sama Claflin'a (Igrzyska Śmierci) i Emili Clark (Gra o Tron)? Książka opisywana jest jako "Najpiękniejsza historia miłosna ostatnich lat!"






Louisa Clark to zabawna, urocza, wygadana, młoda kobieta. Nosi zwariowane ubrania i pracuje w przytulnej kawiarni w swoim rodzinnym mieście. Prowadzi spokojne życie, mieszka razem z rodzicami, młodszą siostrą i jej synem. Ma chłopaka Patricka- zbzikowanego sportsmana.
Lou po 5 przepracowanych latach nagle traci pracę. Zdesperowana szuka pracodawcy i przyjmuje propozycję od rodziny Traynor'ów.

Will Traynor to młody, przystojny mężczyzna, prowadzący szalony i aktywny tryb życia. Do czasu, gdy ulega wypadkowi na skutek którego jego rdzeń kręgowy zostaje uszkodzony i zostaje sparaliżowany go od szyi w dół. Właściwie to ledwo porusza głową. Nie może się z tym pogodzić.



Lou stara się ze wszystkich sił jak najlepiej opiekować się Willem, co nie jest łatwym zadaniem. Mężczyzna jest sarkastyczny i opryskliwy (co mnie nie dziwi). Jednak ona potrafi z nim luźnie rozmawiać i żartować, co bardzo trudno wychodziło innym ludziom, a nawet członkom jego rodziny. Ona zaczynała sprawiać, że na jego twarzy gościł uśmiech, o którym dawno zapomniał. On uświadomił jej, że jest wartościową osobą z potencjałem, czego nie zapewniał jej własny chłopak.



Mimo trudnego wątku, ta książka jest bardzo ciepła, wzruszająca, realistyczna i ma cudowny klimat. Zarówno Lou jak i Will są niesamowitymi postaciami, idealnie wykreowanymi i przede wszystkim autentycznymi. Podczas jej czytania będziemy się śmiać przez łzy i z zaciśniętym gardłem chłonąć kolejne strony książki.



PS Dawno się tak nie poryczałam podczas czytania.

Marika x

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Książki nie miałam jeszcze okazji przeczytać, ale film jak najbardziej mi się spodobał! To prawda, aktorzy są świetni, jednym powodem obejrzenia tego filmu byli właśnie oni :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam! Dziękuję za komentarz, doceniam to 💓

      Usuń
  2. Nie słyszałam nigdy ani o tej książce, ani o filmie :o i żałuję, bo czytając twój wpis muszę go jak najszybciej obejrzeć <3 Kocham takie filmy ;)
    https://madeleinestyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam <3 obserwuje :*

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na filmie byłam w kinie i bardzo mi się podobał, gdybym miała okazję chętnie przeczytałabym książkę :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mam nadzieję, że wkrótce po nią sięgniesz! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, które są dla mnie największą motywacją. Jesteście świetni!
Śmiało wstawiajcie link do siebie, chętnie odwiedzam.
Zgadzam się na wspólną obserwację, jeśli dany blog mi się spodoba.
Miłego dnia💓